15 Mart 2012 Perşembe

Mobixir.com

Mobixir.com


Nokia’dan Müşteri Hizmetleri Atağı

Posted: 14 Mar 2012 03:16 PM PDT




Tüketicilerin hem ürün hem de hizmetlerde arkalarında güçlü bir lider hissetmek istedikleri düşüncesinden yola çıkan Nokia, gerek ürünler gerekse de servisler alanında tüketicilere en iyiyi sunmak amacıyla teknik servis ve danışmanlık hizmetleri vereceği Nokia Care noktalarına yenilerini ekliyor.

İstanbul, Bayrampaşa'da 12 Mart Pazartesi günü 6.'sı açılan Nokia Care noktalarında Nokia telefonları ve servisleri ile ilgili kullanıcıların uygulama yükleme, e-posta ayarları, güncelleme gibi her türlü sorusuna yanıt verecek teknik danışmanlık hizmeti veriliyor. Kullanıcılar Nokia Care noktalarından teknik servis ve danışmanlık hizmeti almanın yanı sıra aksesuar da satın alabilecek.

Nokia Care, şimdiye kadar Ankara, Eskişehir, Mersin, Adapazarı ve Çanakkale olmak üzere 5 noktada hizmet vermeye başladı. Bayrampaşa'da açılan Nokia Care noktasının ardından Kadıköy, Konya, Bursa, Pendik ve Bartın gibi il ve ilçelerde de Nokia Care hizmet noktalarının açılması ve hizmet noktalarının ülke çapına yayılması planlanıyor.

Nokia Türkiye Genel Müdürü Çiçek Uyansoy İcan konuyla ilgili şunları söylüyor: "Müşteri memnuniyetini sağlamak için satış öncesinden başlayıp satış sonrasına kadar bütün süreçlerde yüksek bir kalite ile öne çıkmak gerektiğini düşünüyoruz. Nokia Care noktalarının hizmete alınmasındaöncelikle müşteri memnuniyetine ve kaliteye verdiğimiz değer önemli rol oynuyor. Gerek tasarım, gerek üretim süreçlerinde, gerek satış sırasında, gerekse satış sonrası hizmetlerde müşteri memnuniyetini ve kaliteyi her zaman daha yükseltmeye yönelik çalışmalarımıza ve yatırımlarımıza devam ediyoruz. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde 6 yıldır birinci sırada yer almamızı ve müşteri memnuniyetinde kullanıcı nezdinde en beğenilen marka olmamızı da buna borçlu olduğumuzu düşünüyorum."

ENT Teknik Servis Hizmetleri Tic. Ltd. Şti. Temsilcisi Erkan Sancaklışöyle konuşuyor: "Nokia gibi dünyanın en değerli markalarından biri ile çalışacak olmaktan dolayı son derece gururluyuz. Nokia'nın müşteri memnuniyetine yönelik ürün portföyünü kullanıcılara vereceğimiz satış sonrası hizmetlerle bütünleyecek olmaktan dolayı heyecan duyuyoruz. Bu doğrultuda Nokia kullanıcılarına eğitimli ürün uzmanları tarafından vereceğimiz danışmanlık ve teknik destek hizmetlerinde Nokia kalitesini devam ettirmeyi amaçlıyoruz. Satış sonrası servis hizmetlerine yönelik müşteri memnuniyetini olabildiğince üst seviyeye yükseltmek için Nokia desteğiyle faaliyetlerimizde kullanıcıya yansıtacağımız pozitif deneyimi ön plana alacağız."

 

YASAD, TOSYÖV 8. KOBİ Zirvesi’nde!

Posted: 14 Mar 2012 03:11 PM PDT


Yazılım Sanayicileri Derneği (YASAD), 21-22 Mart'ta TOSYÖV tarafından ITO Meclis Salonu'nda düzenlenecek olan KOBİ Zirvesi'ne katılıyor. Dernek Başkanı Doğan Ufuk Güneş, Zirve'de yapılacak "KOBİ'lerde Bilişimle Dönüşüm ve İnovasyon" konulu bir panele konuk olacak.

Yazılım Sanayicileri Derneği (YASAD), Türkiye Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler, Serbest Meslek Mensupları ve Yöneticiler Vakfı (TOSYÖV) tarafından 21-22 Mart tarihlerinde İstanbul'da bulunan ITO Meclis Salonu'nda düzenlenecek 8. KOBİ Zirve'sine katılıyor. Zirve, bu yıl "Küresel Dönüşümde Girişimci ve KOBİ'lerin Risk ve Fırsatları" temasıyla yapılacak.

T.C. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün'den TOSYÖV Başkanı Yalçın Sönmez'e, Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv'den KOSGEB Başkanı Mustafa Kaplan'a, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'tan İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu'ya, Pegasus Yönetim Kurulu Başkanı Ali Sabancı'dan HP Türkiye Genel Müdürü Serdar Urçar'a, TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu'ndan YASAD Başkanı Doğan Ufuk Güneş'e pek çok değerli katılımcı Zirve'de yer alacak.

22 Mart'ta YASAD Başkanı Doğan Ufuk Güneş'in de katılımcıları arasında olacağı "KOBİ'lerde Bilişimle Dönüşüm ve İnovasyon" isimli bir panel düzenlenecek. Zirve ile ilgili programın detayları içinhttp://www.kobizirvesi.org.tr/program.asp adresini ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder